SIFAT DAN JENIS TEKS LAPORAN ASIL OBSERVASI | Bene Ngerti
Bene Ngerti

merupakan blog yang berisi tentang artikel yang berkaitan dengan ilmu pengetahuan dan wawasan-wawasan mengenai ilmu pengetahuan. Berbagai artikel tentang materi pembelajaran disekolah bisa ditemukan pada blog ini. selain itu blog bene ngerti juga membahas mengenai perangkat-perangkat pembelajaran bagi guru. blog ini juga membahas mengeni sejarah-sejarah atau asal-usul suatu tempat atau kejadian.

Sunday 26 July 2020

SIFAT DAN JENIS TEKS LAPORAN ASIL OBSERVASI

  Bene Ngerti       Sunday 26 July 2020

SIFAT DAN JINIS 
TEKS LAPORAN ASIL OBSERVASI 

Sipat (sifat) Teks Laporan Hasil Observasi

A. Apa anane  (objektif)
Tegese isi teks asil observasi salaras karo kasunyatan. (pegertianya berisi teks hasil observasi sesuai dengan kenyataan)
B. Bisa dadi sumber pawarta (informasi) 
Tegese bisa didadekake minangka sumber pengalaman tumrap wong liya kang arep nindakake pengamatan babagan kang padha. (bisa dijadikan sumber pengalaman oleh orang lain yang akan melakukan pengamat tentang hal yang sama)
C. Gampang dipahami (komunikatif)
Tegese teks diandharake kanthi basa kang cetha lan gampang di mangerteni dening para pamaos. (teks dijelaskan dengan Bahasa yang jelas dan gampang dimengerti oleh pembaca)


                          Tuladha/conto Teks laporan observasi

JINISE TEKS LAPORAN ASIL OBSERVASI

1. OBSERVASI PARTISIPATIF 
Yaiku sawijine kagiyatan ngamati kang panlitine utawa pengamate( observer) melu (terlibat) ing kagiyatan pangamatan. (salah satu kegiatan mengamati yang penelitinya juga terlibat dalam kegiatan pengamatan)
2. OBSERVASI NONPARTISIPATIF 
Yaiku sawijine kagiyatan ngamati kang panalitine utawa pengamate ( observer) ora melu (terlibat) ing bageyan kang ditaliti. (suatu kegiatan pengamatan yang penelitinya tidak terlibat langsung dalam pengamatan)

logoblog

Thanks for reading SIFAT DAN JENIS TEKS LAPORAN ASIL OBSERVASI

Previous
« Prev Post

1 comment:

  1. No
    1.Teks asile pengamatan nduweni 3 ciri, kalebu informatif, komunikatif, lan objektif.

    1) Informatif, tegese menehi informasi sing migunani babagan obyek sing diamati marang sing maca.

    2) Komunikatif, tegese teks nggunakake basa sing kayane nggawe kita komunikasi karo teks, tujuane supaya isi laporan ing teks luwih gampang dingerteni.

    3) Tujuan, tegese teks laporan kudu faktual lan adhedhasar informasi sing bener babagan kedadeyan sing sejatine.
    Pengamatan Non-Peserta

    Pengamatan non-partisipan minangka wujud partisipasi sing pamawas banjur dudu kalebu uripe wong sing diamati lan uga bakal dipisahake karo dadi pengamat. Ing tahap iki pengamat mung bakal ngamati.
    2.Pengamatan Non-Peserta

    Pengamatan non-partisipan minangka wujud partisipasi sing pamawas banjur dudu kalebu uripe wong sing diamati lan uga bakal dipisahake karo dadi pengamat. Ing tahap iki pengamat mung bakal ngamati.

    Jenengku DHIMAS WAHYU MARDIANSYAH

    NO ABSEN =13
    KELAS 9H

    ReplyDelete